دانلود آهنگ علیرضا دانشیان دلبر خوش خنده
علیرضا دانشیان دلبر خوش خنده

دانلود آهنگ علیرضا دانشیان دلبر خوش خنده

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای علیرضا دانشیان  بنام دلبر خوش خنده با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Alireza Daneshiyan – Delbare Khosh Khandeh With Text And Direct Links

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

ای تو ای همه جان

ای تو نام و نشان من

متن آهنگ علیرضا دانشیان دلبر خوش خنده

ای طبیب دلم ای تو همه درمان من

کوه جاذبه ای ای چه کردی در جان من

تب قلب مریض من گیر یه لبخند توست

دل ما کف دست تو بیا دل ما بدوز

بیا حال مرا با کمی لبخند برا کن

ای تو همه جانم عشق و ایمانم

قلبت زندان و تو زندان بانم

ای تو که جانانی از چشمم خانی

شعق تو که درد و درمانی

علیرضا دانشیان دلبر خوش خنده


آپ موزیک دانلود آهنگ جدید]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 8 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط حسام